Sla over en ga naar content

Levering van Covid-19-tests door automatisering van orderbeheer en uitvoeringsprocessen met behulp van MuleSoft

De uitdaging

NHS Test & Trace had een integratiepartner nodig om te helpen bij de levering van 2,5 miljoen Covid-testkits per dag. Eerder werd het testen gecoördineerd door meer dan 50 regionale gezondheidsinstanties, vanaf januari wordt het testen overgedragen aan 50.000 organisaties (scholen, universiteiten, verzorgingstehuizen, huisartsenpraktijken, gevangenissen en werkplekken).

De oplossing

Devoteam werd ingeschakeld als de agile delivery partner om een ​​integratielaag en services tussen de supply chain-systemen te ontwerpen, bouwen, testen en implementeren.

• MuleSoft is de belangrijkste technologie om te gebruiken met behulp van het bestaande NHS Test and Trace Platform. Mogelijk zijn ook andere integratietechnologieën vereist om aan de vereisten te voldoen. De interfaces zullen worden gebouwd volgens de DHSC-normen en herbruikbare integratiepatronen.
  • Integratie tussen orderbeheer (Salesforce) en back-end voorraadbeheersysteem (Oracle)
  • Integratie tussen backend-systeem (en) en fulfillment-systemen van derden

Belangrijkste voordelen

• Snelle teamimplementatie waardoor de eerste integratie binnen twee weken beschikbaar was voor productie
  • Uitgebreid portfolio van vaardigheden om de levering sneller te laten verlopen en belangrijke blokkades aan te pakken, inclusief beveiliging

Onze expertise op het gebied van MuleSoft-integratie

Met onze sterke achtergrond in integratie en nauwe samenwerking met MuleSoft begeleiden we onze klanten om het meeste uit hun technologie te halen. Zo stellen we ze in staat om naadloze gebruikerservaringen te leveren aan klanten. Met meer dan 70 gecertificeerde MuleSoft-consultants, die meer dan 1000 jaar integratie-ervaring combineren, en met toegang tot de kennis van 7.500 technische experts in de EMEA-regio, zijn we één van de belangrijkste MuleSoft-partners in Europa. We weten aan welke knoppen we moeten draaien om de grootste impact op bedrijfsresultaten te hebben.